שעות פעילות:

יום א - יום ה ( 9:00-18:00 ) 

טיפול במעסיקים 

טיפול בשיטת סוכן נאמן מעסיק

 

בשנים האחרונות התערב הרגולטור בצורה בוטה במערכת היחסים בין מבוטח וסוכן ,

לפי דרישתו בכל הליך פנסיוני שמבוצע, אנו כאנשי מקצועי מפוקחים , חייבים  לבצע פניה למסלקה הפנסיונית לבצע סקירה מלאה של כל התיק הפנסיוני הקיים , להציע חלופות ( גם אם מדובר בשימור מלא של הקיים )לערוך מסמכי הנמקה, סיכום פגישה והחתמת המבוטח על ערימת טפסים ,

 

עצם הצורך לבצע בכל ההליך מחדש את הפעולות הנ"ל מעמיס עלינו עליות ב-2 פרמטרים אותם אנו מספקים למבוטחינו זמן וידע מקצועי בנוסף עליות אמתיות כגון תשלום למסלקה .

 

בשל שינויים רגולטורים והחלטות פיקוח חלה ירידה חדה בעמלות הסוכנים בשיעור של מעל 50% מעמלות הביטוח ,

 

התוצאה : בטיפול בתיק הפנסיוני , אם נסתמך על עמלות היצרן אנחנו מפסידים כסף.

 

המטרה בטיפול במעסיק: ליווי מלא בעולם הפנסיוני הסבוך, בו מחוייב כיום המעסיק באחריות מלאה, בלא שיש לו כלים מתאימים להתמודד. ,הליווי בא לידי ביטוי בתשובות לבעיות רגולטוריות, מקצועיות, חבויות ובעיות שוטפות, בזמינות מהירה וקבלת שירות ומענה מהיר.

 

התקשורת ישירה מול נותני השירות, מענה מהיר ומקצועי ופתרון בעיות ברמה הגבוהה ביותר, וביעילות מקסימלית,

 

אנו  מתמחים בכל היבטי הביטוח הפנסיוני .  דגש רב מושקע בהענקת שירות מקצועי ומיומן הנשען על טכנולוגיה וכלים תומכי החלטה.

 

1.    רפורמות ושינויים בביטוח הפנסיוני בישראל בשנים האחרונות:

·        חקיקת בכר – בחירת העובד ביצרן ובמוצר הפנסיוני. 

·        תיקון 3 לחוק תקנות קופות הגמל כספים המיועדים לקצבה בלבד .

·        צו הרחבה הכללי מינואר 2008.

·        תיקון 190.

·        תיקון 5 .

·        ביטול מקדמי הקצבה.

·        תיקון 16.

·        ממשק אחיד לגביית פרמיות.

·        רפורמת בחירת סוכן ע"י העובד.

·        סוכן מתפעל/משווק.

·        קרן ברירת מחדל.

·        איחוד קרנות פנסיה לא פעילות.

·        מודל השקעה תלוי גיל.

·        חבויות מעסיק עפ״י הסכמים קיבוציים וצווי הרחבה.

·        ממשק אחיד

·        והחוזר החדש חוזר השירות

 

הרפורמות השונות מחייבות הערכות שונה של המעסיק וקבלת ליווי של  מחלקות השכר ומשאבי אנוש של הארגון ,על ידי חברה שמתמחה במתן פתרונות וליווי מעסיקים, בכל הקשור לתנאים סוציאליים של עובדים.

 

הבעיות הקיימות כיום אצל המעסיק:

·        תשלום סכומים גבוהים יותר לתנאים סוציאליים מבעבר.

·         תשלום נוסף עבור שירותי תפעול.

·        למרות האמור לעיל, נותרות הרבה בעיות שירות ושאלות לא פתורות .

·        התמודדות מול מגוון הסוכנים שהעובדים בחרו, בחלקם, לא מקצועיים.

·        דוחות שגויים של הפקדות מהגופים המוסדיים, ובעקבותיהם, פיגורים וריביות.

·        אי בהירות לגבי החבויות החוקיות ועמידה בהן בפועל .

·        התמודדות עם שאלות עובדים.

·        התמודדות עם מצבי עזיבת עבודה, תביעות ופטירות, כשהצד המיוצג הוא העובד בלבד.

מציאות זו גורמת לאובדן שעות עבודה יקרות של החברה ,ולא אחת גם תקלות רגולטוריות ובעיות עם העובדים, שלא לדבר על פתח לתביעות וקנסות כבדים .

 

הבעיה : החוסר מתגלה כשכבר מאוחר מדי: בביקורת של משרד העבודה, בעזיבת עבודה, או, חמור מכך, בקרות מקרה ביטוחי.

 

3.     הפתרון – סוכן נאמן מעסיק

וילצינסקי – wi  ביטוח פנסיה ופיננסים

·        הליך ליווי מתמשך עבור המעסיק.

·        מציאת פתרונות לבעיות המתעוררות מול העובדים.

·        פתרונות מול הרגולציה והספקים השונים.

·        ביצוע פעולות למניעת טעויות בהתנהלות הפנסיונית מול העובדים, ומול הסוכנים השונים.

השירות כולל :

בחירת גוף מתפעל עבור מהעסיק :

אנו פועלים  בשיתוף עם גורמים מתפעלים מנוסים ביותר הפועל כיום בשוק על מנת לתת שירותים למעסיקים בהם אנו מטפלים . 

 

קביעת מדיניות פנסיונית למעסיק :

 

הבסיס לקביעת מדיניות פנסיונית בדגש על הנושאים הבאים :

·        סיווג פעילות הארגון .

·        מועד עריכת הביטוח הפנסיוני .

·        שיעור ההפרשות והשכר הקובע לתנאים הסוציאליים .

·        בניית מדיניות הארגון במקרה של פיטורין / התפטרות.

·        יצירת מנגנון למניעת חשיפת העובד והמעסיק עד למועד עריכת הביטוח הפנסיוני .

·        יצירת מנגנון מובנה לקליטת עובד  .

·        אפיון אוכלוסיית העובדים ע"פ  תפקיד והתאמת התנאים הסוציאליים בהתאם להסכמי העסקתם  .

·        בניית מדיניות הארגון בנוגע לסעיף 14 .

·        בניית מדיניות הארגון בהתייחסות לצו פנסיה חובה במשק.      

מענה לעובדים :

 

עם תחילת  הפעילות, ירוכזו העובדים לצורך היכרות ומתן הסבר על הרפורמות השונות ושיטת הפעילות בתחום התנאים הסוציאליים והסבר על :

·        סעיף  20 לתקנות קופ״ג.

·        סוכן משווק /סוכן מתפעל

·        בחירת עובד בסוכן משווק לפי רצונו.

בנוסף, כל פניה של העובד בתחום התנאים הסוציאליים עמה הסוכן המטפל או המעסיק אינו יודע להתמודד תיענה על ידינו   מנסיוננו, הדבר מסיר אחריות וחוסר אונים מצד מערכות משא״נ,  ומייצר רמת שביעות רצון מאוד גבוהה אצל העובדים .

 

4.    תמחורים:

 

·        עלות ריטיינר מתמשך, ליווי המעסיק, זמינות מלאה, כאמור וכל הנלוות

עלות הרייטנר נקבעת בהתאם לגודל המעסיק , לסוג העיסוק והעובדים ,ולגודל העסק.

·        הסכם הריטיינר נחתם לתקופה של שנה אחת לפחות, ויתחדש בכל שנה מחדש.

 

 לחץ פעמיים לעריכת הטקסט

טואול בניית אתרי אינטרנט