בשנים האחרונות התערב הרגולטור בצורה בוטה במערכת היחסים בין מבוטח וסוכן, לפי דרישתו בכל הליך פנסיוני שמבוצע, חייבים לבצע פניה למסלקה הפנסיונית לבצע סקירה מלאה של כל התיק הפנסיוני הקיים , להציע חלופות (גם אם מדובר בשימור מלא של הקיים) לערוך מסמכי הנמקה, סיכום פגישה והחתמת המבוטח
המטרה בטיפול במעסיק: ליווי מלא בעולם הפנסיוני הסבוך, בו מחויב כיום המעסיק באחריות מלאה, בלא שיש לו כלים מתאימים להתמודד. הליווי בא לידי ביטוי בתשובות לבעיות רגולטוריות, מקצועיות, חבויות ובעיות שוטפות, בזמינות מהירה וקבלת שירות ומענה מהיר.
התקשורת ישירה מול נותני השירות, מענה מהיר ומקצועי ופתרון בעיות ברמה הגבוהה ביותר, וביעילות מקסימלית,
אנו מתמחים בכל היבטי הביטוח הפנסיוני. דגש רב מושקע בהענקת שירות מקצועי ומיומן הנשען על טכנולוגיה וכלים תומכי החלטה.
מציאות זו גורמת לאובדן שעות עבודה יקרות של החברה, ולא אחת גם תקלות רגולטוריות ובעיות עם העובדים, שלא לדבר על פתח לתביעות וקנסות כבדים.
הבעיה: החוסר מתגלה כשכבר מאוחר מדי: בביקורת של משרד העבודה, בעזיבת עבודה, או, חמור מכך, בקרות מקרה ביטוחי.
וילצינסקי – wi ביטוח פנסיה ופיננסים
השירות כולל:
מענה לעובדים:
עם תחילת הפעילות, ירוכזו העובדים לצורך היכרות ומתן הסבר על הרפורמות השונות ושיטת הפעילות בתחום התנאים הסוציאליים והסבר על:
בנוסף, כל פניה של העובד בתחום התנאים הסוציאליים עמה הסוכן המטפל או המעסיק אינו יודע להתמודד תיענה על ידינו מנסיוננו, הדבר מסיר אחריות וחוסר אונים מצד מערכות משא״נ, ומייצר רמת שביעות רצון מאוד גבוהה אצל העובדים.
ליווי שלנו את המעסיק, כולל זמינות מלאה, כאמור וכל הנלוות.
אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם החברות המובילות בענף
אנחנו מתחייבים למקצוענות, אמינות, יושרה ובתנאים הטובים ביותר